martes, 10 de diciembre de 2013

A los 10 días tenía una montonera de bragas

Nada ilustra mejor el mítico dicho ‘pan para hoy y hambre para mañana’ que el irresoluble bucle en el que me hallo atrapado con los calcetines.
Negros: trabajo con unas 6 referencias: Puma con y sin pantera, Nike con y sin letritas, unos varios Fila o asín, y otros tantos marca blanca (negra); en total unos 20 pares.
Más allá del logo en la zona del esguince de ligamentos, presentan texturas, grosores e idiosincrasias variables.

Mi mujer, que está a un paso de dejarme (o peor aún, echarme de casa) declaró una huelga de celo unilateral en virtud de la cual dejaba de doblar y/o/u ordenar mi ropa en el mísero y aislado mueble ropero en otra habitación que me fue en su día asignado (los dos armarios de nuestro dormitorio están colonizados por la Genghis Khan de los estantes y las perchas).
Bien.

A los 10 días tenía una montonera de bragas, ropa y calcetines sobre el sofá-cama de la habitación antes referida. Siete de la mañana, un frío que te la pelas, oscuro fuera y mal iluminado dentro, no vi otra que coger dos parecidos y calzármelos. Al día siguiente lo mismo. Al tercero ya vi el cariz que estaba adquiriendo el tema, y al cuarto ya vi que el asunto se había descontrolado. Al parecer hizo otra colada (sé dónde está la lavadora por el ruido pero nunca la he visto en vivo), recicló unidades de stock, se agudizó el mismatch, y llevo ya dos o tres semanas caminando con calcetines distintos. Para mi desgracia, y las mujeres sabrán que hay muchos tonos de negro, lo que en casa parece un apareamiento razonable, a la luz del día lo es menos.

Ahora, claro está, no veo como deshacer el bucle. Las parejas de hecho están divididas, unas unidades en el cubo de la ropa sucia (Palomino Bowl) y otras varias en mi cajón.

Ya sé que no es un problemazo que abra noticiarios pero que un tío haga un post de 1,867 caracteres partiendo de tan poco tiene cierto mérito.

21 comentarios:

HRubesch dijo...

servidor també ha conegut problemes similars. Indeed, fent de rodríguez he fet una passada d'urgència al decathlon per comprar un nou pack de 6 parells quan era incapaç de tenir + de 2 parells oficials reglamentaris.

Ara bé, m'està dient que vosté es posa mitjons sport per anar a la feina? digui'm que no, sisplau.

General Fórceps dijo...

en efecte. vesteixo informal normalment.

oscarini dijo...

Tremendasdeclas.
Comaparto el espíritu de la ley al diemil.
Mis más sinceras condolezzas

jopasso dijo...

Jo fa anys vaig tenir una xerrada de 20 minuts, asseguts al sofà solemnement amb l'assistenta a tal efecte.

Li vaig dir que la seva subsistència i la dels seus 14 jonathans depenien de la perfecta disposició i aparellament dels meus mitjons negres (només en tinc de negres si).
Qüestió primordial.

I en cas de forat al taló o al ditet, compra immediata. Sap número, botiga i marca.


Oli en un llum.
.

General Fórceps dijo...

És, en efecte, tant fàcil com això.

Semen-up dijo...

Yo crec que t'has quedat curt. Per mi no nomès és un problema d'emparellament sinó també de de "parells i senars". Desprès d'una colada em puc trobar perfectament un mitjò suelto, sense parella... o ja un cas extrem: desprès de fer l'emparellament trobar-me a les mans un mitjò blanc i un mitjò negre...
La meva teoria és que a la galleda de la roba bruta els mitjons fan "cotxinades": s'aparellen i procrean, i es barallen i se'n van de casa.
I va quedar corroborada un bon dia que de la rentadora en van sortir un bon grapat de grisos!!

AxL dijo...

Tinc alguns parells de mitjons negres, on en l'esquerra posa "L" i en el dret "R".

Sempre me'ls trobava aparellats LL i RR. Prèvia xarla a lo Jopasso ara ja saben que un és "el lest" i l'altre "el raid".

And de uini di pi.

General Fórceps dijo...

tinc el cul pelat de córrer davant dels grisos.

L & R? No pot ser cert. No confons mitjons amb sabates Kickers?

HRubesch dijo...

el nivell de maduresa i els bons costums que demostren els seguidors habituals d'aquest blokh es posen en evidència quan les opinions es centren en el contingut de l'escrit i no en el títol, impactant però no menys efectista.

Tanga o culottes? jo aprecio molt el culotte, malgrat l'amplada lateral deixa contemplar bona part del natjam combinant d'aquesta manera certa discreció amb un evident toc sexi.

DavidG dijo...

los mios todos negros con una banda de color arriba de tal manera q los puedas juntar

dicho esto, no será la primera vez que llevo de distintos colores...al menos no me pongo los de mis hijos

PENELOPE dijo...

a mi també em passa, però com sempre porto botes és igual que siguin diferents

hagas lo que hagas ponte botas

PENELOPE dijo...

..és clar que si tinc un accident i em porten a l'hospital... ja ho deia la meva àvia o potser no parlava dels mitjons? ara no recordo

General Fórceps dijo...

calces, parlava de calces

Anónimo dijo...

Aquestes problemàtiques les acostumo a acabar amb compres absolutament desproporcionades.Qualsevol tipus de problema amb els mitjons? compra de 15 parells de cop.
Samarretes blanques interiors pel cap de setmana? una dotzena de cop. A dos per setmana cap dissabte et trobes que no en tens.
I així anar fent.
Salut,
Posi.

DavidG dijo...

camisetas blancas? madridista...

Semen-up dijo...

De cara al metge i les àvies el problema no eren ni els mitjons ni les calces (que també), sinó que era el "viso" (pronunciat, el VIZU). Ho recordeu aquells que tingueu ja una edat? Què se n'ha fet de tan preada prenda? On hauran anat aparar els milions de "visos" que de les nostres generacions anteriors?

Anónimo dijo...

A mi em passa això i fuetejo la txatxa. On s'és vist!

Rai

Anónimo dijo...

I no ês per molestar però quan he llogat un cotxe i tenia un comandament amb botó per obrir el portamaletes, l'he usat molt. MOLT

Rai

Anónimo dijo...

Culotte quasi sempre.

Es pot vestir informal per anar a la feina però dur només mitjons d'esport és motiu de cesse.

Se d'un seguidor d'aquest blogh que sempre porta mitjons desaparellats però per voluntat pròpia.

Culotte, la culotte em posa molt burro, definitivament.

Guillem

Edu dijo...

Son malas tio
Son malas.....
Hoy precisamente estaba hablandolo con el consultor, no se vuelven malas con la primera pérdida de sangre
Bienenido al clop

Anónimo dijo...

La solució, portar sandàlies sense mitjons a ple hivern, com el tio de la CUP. Un campeón.



Firmante por Dios.

La verdadera historia de la rivalidad Barça-Madrid

Seré conciso. H ay cientos de libros que cuentan esto en 400 páginas. Yo lo he hecho en dos, o sea que las gracias me tendríais que dar, ing...