martes, 4 de febrero de 2014

Carta abierta a Sepp Blatter

Este post es la llamada de auxilio (RT si yoraste) de un hombre desafecto, desgastado, hastiado y hostil para con el fútbol profesional.
Que es un deporte de cavazanjas está claro; que los cracks brasileños suelen ser indigentes faveleros y que los argentinos son vendemotos analfabetos también ha quedado establecido.
Que sus representantes y agentes FIFA son corsarios extorsionadores es un hecho, así como que los dirigentes de clubes son mafiosos constructores vanidosos con necesidades lavanderíacas.

No muy diferentes de estos últimos y penúltimos son los burócrata-puteros miembros de FIFA y UEFA, cuya fundamental misión parece ser desajustar aún más calendarios conceptualmente kafkianos, regular lo absurdo (juez de gol, cuarto árbitro, gol de oro, gol de plata, balón naranja…), y organizar torneos que les permitan financiar su tremendo dispendio en putas, coca, hoteles de lujo y jets privados.
Pero tengo una idea.

¿Por qué no regular, con mano férrea, para des-indignificar el fútbol de campo? El de verdad, el que se juega en el césped.
¿Los piscinazos, las simulaciones, las mariconadas, la ignominia? Lo de CR94 el otro día es roja para ambos, pero 5 partidos de sanción a Gurpegui por mariconear. Un tirón de pelo no derriba, imbécil.
Esos piscinazos, otros que tal. Que el árbitro erre y pite penalti, vale; pero que al día siguiente UEFA le meta 11 partidos por engaño, también.

Si todo esto se regulara, vídeo en mano, 5 tíos encerrados 14 horas en una sala cada Lunes, para todas las Ligas, en todos los países, y penalizando con tremenda virulencia, quizá, sólo quizá, dejaría de AVERGONZARME ver a gente que presuntamente defiende nuestros colores haciendo la puta maricona. Tengo que cerrar los ojos para no llorar cuando veo a Busi fingiendo bofetones o al otro simulando penalties.
Y no sólo eso: si consiguiéramos erradicar la lacra de la mariconidad, no tendríamos que balbucear respuestas absurdas cuando un niño nos pregunta por qué se ha caído ese tío si nadie lo ha tocado e, ítem más, seguramente lograríamos respetar un poco el trabajo que realizan los hijos de puta de los jugadores.

Espero que ninguno de ustedes haya pasado por el mal trago de ver a un alevín fingir un codazo un Sábado por la mañana delante de los 20 padres de turno.
Eso, no sólo rompe el corazón, sino que es una buena vara de medir le la altura moral de la sociedad en que vivimos.

FIFA y UEFA pueden seguir sembrando la desazón y el despropósito con su Balón de Oro, con sus absurdas circulares, y sus Mundiales en Julio a 45 grados.
Pero también podría ponderar limpiar la cara del fútbol desde dentro; pueden seguir enriqueciéndose igual, no se preocupen.

Food for thought.

17 comentarios:

stoitxkov dijo...

Detesto els que simulen, però sincerament no crec que fingeixi gaire Gurpegui l'altre dia. D'acord que potser l'acció no és per caure, però l'esgarrapada a la cara de la gata Cristiano, és una tàctica rastrera, en la qual pot semblar que l'autoxoquista no faci gaire cosa, però que pot fer mal, i sinó provem de passar-nos les ungles per la cara, aviam quina sensació tenim i si pot fer mal o no...

Després repeteix l'esgarrapada amb Iturraspe.

Dani R. dijo...

Raitnaw, dret aplaudint la pantalla de l'ordinador, així a pel, al mig de l'oficina.

Sr. Forcéps, no vindrà vostè del món del basquet, no?

Sempre he cregut que al futbol li falta la norma "siempre 11 en la cancha", com al bàsquet. Seria més fàcil expulsar i amb més expulsions menys tonteries. No perjudiques a l'espectador, perjudiques una mica a l'equip infractor però "porculeas" a tope al piscinero o agressor.

Salut

General Fórceps dijo...

Com que els àrbitres són dolents -i a més és MOLT difícil arbitrar-, existeix un incentiu CLAR a simular pq saps que calçaràn una groga o vermella a algú.

Aquest incentiu sempre existirà pq -de nou ho dic- costa molt i són molt dolents, però si Dilluns te'n vas a dormir amb 8 partits de sanció, al cap de 9 setmanes segurament t'ho repensis abans de tornar-hi.

General Fórceps dijo...

Jo, si fos professional, no ho faría no per motius ètics ni morals sino per lo que es riurien de mi els amics i coneguts veient-me caure fulminat per una lleu manotada.

Es que no hi ha res més indigne que caure per una manotada o copet de colze de no-res.

Lo viril, ABANS, era que et calcessin una bona hòstia i fer veure que no t'havia fet res. AIXÒ FA HOME!!!

Caura com una puta és auto-denigrar-se.

Són uns dats pel sac.

Inclús intento no mirar rugby per no deprimir-me més. Quin exemple els del rugby, hats-off.

Anónimo dijo...

NO.

Així de clar. NO

Primer que resolguin i castiguin com es mereix el joc violent. Cosa que no només no han fet mai sinó que a més encoratgen deixant jugar com volen els equips que el practiquen.

Després, molt després, que es dediquin a perseguir les simulacions.

Rai

General Fórceps dijo...

NO.

Així de clar. NO

El joc violent ja el contempla el reglament sobradament.

Anónimo dijo...

La simulació també.

Rai

General Fórceps dijo...

No a posteriori, els jutges únics i els comités de competició.

m'explico?

PENELOPE dijo...

Doncs anava a dir BRAVO...però he llegit a en Rai, i te'l trec.Cert que és vergonyós fingir, però mentre els Pepe and cia tinguin carta lliure per repartir caramels em farà més vergonya això.

General Fórceps dijo...

No heu entès el post.
El ranci nuñisme ni entén ni vol entendre.

Parlo sobre FIFA, UEFA i LFPs, de manera orquestrada i en una sala de videos els dilluns.

Lo de Pepe es veu sobre el camp, i si no s'assenyala és perquè no es vol.

Anónimo dijo...

-¡¡Sr Director, Sr. Director!!, se me ha caido la hoja de Excel sobre la muñeca.
- ¡¡A la puta calle!!, y mañana no vuelvas.

JoanCG dijo...

Crec recordar que en alguna època del passat en alguns blogs de la llavors incipient blogeria es parlava del fútbol com un joc de 'llestos', on la violència, la simulació i l'engany formava part d'aquesta 'guerra'.
Tant de bo que tal.

General Fórceps dijo...

Tenim email de blatter?
Ja sé que és la admin pero tal?
Per provar...

General Fórceps dijo...

No el trobo...

AxL dijo...

Bravo Bravo BRAVO.

Perseguir la violència no té res a veure amb el tema del post. Hi ha jugamónguers que es tiren simulant penalties amb el defensa a 2 metres. Busqueu "worst football dives" al youtube.

I sí, perseguir i demanar la pena de mort per Pepes i Cia també.

AxL dijo...

Suposo això ja ho has vist:

http://www.fifa.com/contact/form.html

Rafadalton dijo...

La resposta està... al rugbi ;)

La verdadera historia de la rivalidad Barça-Madrid

Seré conciso. H ay cientos de libros que cuentan esto en 400 páginas. Yo lo he hecho en dos, o sea que las gracias me tendríais que dar, ing...