martes, 15 de noviembre de 2011

Se divorciaron de este pais


La coyuntura política actual dista de hallarse en un radio razonable de lo que sería un estado de salud aceptable. La gente, y no me refiero exclusivamente aquí, ha perdido la fe en el sistema y en quienes lo manejan, y los movimientos sociales como lo de los indignados y tal adquirirán progresivamente mayor empuje. Habrá algunos mecagoendioses, la gente quemará algo, quizá metan a alguien en chirona y muy a lo sumo se venderán cambios estructurales que no serán más que lavados de cara para que el poso social crea que algo ha cambiado. Una vez liquidados los tiranos, cosa que hicimos hace días (por muerte del mismo, no por la fuerza) hay poco margen de mejora ya. Las reglas del juego democrático, urdidas por unos pocos, acatadas por todos y defendidas sólo por una minoría de imbéciles indocumentados han tocado techo. Ahora sólo queda la guillotina para los dirigentes o seguir tragando. Será la segunda.

En España el panorama es claro: hay unos que lo han hecho mal y serán severamente castigados por ello. Resulta justo moralmente, si bien las aguas que trajeron estos lodos difícilmente pueden ser imputadas a los sociatas, lo mismo que a los fachas del PP; el país es y ha sido desde siempre una república bananera de perezosos subsidiados con un timón político digno de una manada de monos. El liderazgo, la innovación, la previsión y el tino se divorciaron de este país años ha. De España digo.
En cualquier caso, en cuanto se proclame la victoria del PP, verán como la prima de riesgo española baja un huevo, señal que esto cae dentro de un órden de acontecimientos razonable.

En Catalunya hubo, durante el mandato Pujol, un rumbo político mucho más atinado que en España en general. Proactividad, promoción de la inversión, viajes a Japón, ventajas fiscales para la apertura de plantas aquí, tal y cual. Como hoy en día es imposible que la gente vea las cosas como son, doy por hecho que todo lo que he dicho de Pujol será rebatido violentamente a pesar de ser cierto. Luego vinieron el taxista-torero con sus amiguitos incapaces y la liaron bien, más por incapacidad que por malicia. Más feo me parece que estos mismos irresponsable -que lejos de saber aturarlo profundizaron en el déficit público- critiquen ahora los recortes y las cabales y valientes medidas de ajuste de Mas, otro imbécil que al menos y a diferencia del anterior puede pronunciar una frase sin tener que leerla del prompter.

Decíamos que en España el panorama es claro pero en Catalunya menos. Descartados por motivos obvios y sine die los sociatas del caviar, la ignominia de IC (caso de que aun existan, cosa que ignoro) y ERC por co-responsabilidad en la mala gestión del país, poco queda. El PP no puede ni debe ser considerado por mil motivos (empezando por la mismísima jeta de la porcota de Pedralbes hinchada de botox), y como casi siempre, terminamos aterrizando en CiU, que sería una alternativa plausible si no fuera porqué Durán Lleida lleva unos días desatado pasándose mucho de frenada en la curva de la modestia con burradas como lo de ser ministro y tratando a mi musa Oltra con una condescendencia que no toleraría ni con mi perro.

Durán Lleida es un imbécil como todos a quien, por motivos deontológicos, debo negarme a dar mi voto.
Esta vez no venderé mi voto; voy a quedarme intencionadamente en el sofá emitiendo sonoras ventosidades desde la apertura de los colegios a las 9 hasta su cierre a las 8 para así demostrar que defeco sobre todos ellos y sobre las lápidas de sus gatos. No merecen un puto voto, y espero que la abstención roce el 95%. El elector debe madurar.

25 comentarios:

DavidG dijo...

yo si votaré si...

no se todavía por quien

revolución o emigración

Fingolfin dijo...

Guillotina.

Si bueno, ya. Pero lo digo en serio. Todo esta cangrenado.

Anónimo dijo...

Sr. Fórceps, venga usted a mi colegio electoral a tirarse las flatulencias. Con mucho gusto le dispondré de una silla.

Efectivamente, me ha tocado estar en mesa.

Haré provisión de bocadillos de Cabrales y Torta del Casar para todo el día.

Firmante Por Dios.

HRubesch dijo...

La porqueta no és de Pedralbes, és de Blanes hija de militar destinado a tan bella plaza selvatana. Los de Pedralbes no nos mezclamos con la chusma política.

Nos vemos en el Nuba.

Anónimo dijo...

soc molt fan de les retallades del mas. Crec que es queda curtissim.

En els darrers anys, no poques vegades he vist en el meu entorn (no el mes directe) gent que per "desmotivacio" deixa una bona feina, en una bona empresa, amb condicions més que bones i se'n va a fer la volta al mon en 2 anys i una motxila a costa de l'atur, que pago jo.

He vist gent que per allargar un cap de setmana, fingeix una malaltia i aconsegueix d'un metge "comprensiu" una baixa totalment ficticia, que pago jo.

He vist empreses que haurien de desapareixer pq enlloc de viure del que produeixen, viuen de subvencions i l'amo va en un cayenne que pago jo.

Gent que compreva per 40 i escripturava per 25.

ho haveu vist, aixo?

Ja no es tracta dels topics politics de sempre, immigrants, altres comunitats autonomes, els bancs, europa, politics xoriços, rendes baixissimes, etc.

Es tracta de gent que ha considerat que la seva contribució a l'estat li ha de ser reintegrada amb plusvalues i que els serveis que rebem (dolentissims, mal gestionats, carissims, etc) son un dret que no comporta obligacions. Gent que creu que d'allo que es public, se'n pot disposar per benefici privat. gent que es posa a si mateixa per davant dels altres i que abusa d'uns drets i una legislacio pensats per a protegir a gent que esta en una situació molt i molt pitjor.

Aquesta gent enfoca la vida des d'un punt de vista totalment hedonista i egoista, que no seria sostenible si tots fessim el mateix. quan el cost dels caradures ha superat el limit que els altres podiem mantenir, se n'ha anat tot a la merda.

I si no m'hi jugues tant ( a nivell personal i social) desitjaria un bon escarment per aquests mals ciutadans, en forma de taxa d'atur del 40%, retallades a tope i copagament en tots els serveis de l'estat en els quals s'ha abusat fins l'infinit. Nomes aixi valorarien allo que han expoliat.

rummi

Ant. dijo...

Jo només espero una victòria clara del PP i que intentin passar en 'rodillo' per Catalunya i el País Basc per tal que bascos i catalans els fem sortir de la crisi. Veurem focs artificials.
Veig la independència com a única sortida.
Acompanyar sempre a un tonto que et fa pagar tots els seus capricis (i ar a sobre els seus desmans), al final, cansa.
Serà ara o d'aqui uns anys, però arribarà. I espero veure-ho.

Ant. dijo...

Ah, i sí, en Duran és imbècil. Crec que en Mas està per la independència. En Pujol també (ho va dir públicament).
Si en Duran no tingués aquestes ànsies de ser ministre i s'apuntés al carro el tema estaría més a prop del que ho està ara.

DavidG dijo...

rummi TO MA ME

Anónimo dijo...

Sin querer convertir esto en una casa de citas, escribiré una de un gran Marxista (Groucho) "La política es el arte de buscar problemas, encontrarlos y aplicar las soluciones equivocadas".

No obstante, advertir que la abstención, el voto nulo o en blanco, opciones todas que respeto, es favorecer y aumentar los escaños al partido que gane las elecciones.

Eso sí, el reyno de las Españas es diferente: Primero se convocan elcciones, luego se sabe quien ganará y finalmente se vota.

Polifònic.

oscarini dijo...

Hola chicas, qué, ireis a la pelu el sábado, para ir to guapas a lagranfiestadelademocracia ?

Yo si.

Este año será diferente.
Me estrené en las municipales, y el partido al que voté quedo decimo o asín. Nunca había votado antes, porque los domingos no me pillaba bien, estaba en el after y eso o bien trapicheando. Ahora que no me adrogo mas, y que de repente me han salido hijos, pues los pillaré e ire a votar, pues he leído que si no voto, es como si votase a los partidos myoritarios, joe, es eso cierto? Jolines.

Bueno, pues iré con mis vástagos y les pondre todas las pepeletas (menos las de los partidos mas votados, como UCD y AP y PSUC) en ese cubículo rollo fotomatón que vi que tienen en ese colegio.
Y que ellos elijan.
Frisu.

Apa adeu, nos vemos xatus.

General Fórceps dijo...

MUY grande rummy, pésimo de nuevo oscarini. Si llego a saber que escupiríais a la democracio no me molesto a correr delante de los grises, escoria.

Anónimo dijo...

@Rummy
Molt gran. És a dir, tot és culpa de nosaltres els 'curritos' per 'astillar' aquí uns eurus, no declarar tota l'hipoteca o pels milions ¿? de motxilerus que han sangrat a l'estat.

Tens part de raó. Però una part que es dilueix com un sucret a l'oceà si tenim en compte a on acaben aquests diners que segons tu no hauriem de escatimar a l'estat. Parlo de sous vitalicis, cotxes oficials, xanxullos, favors, malbaratament en infraestuctures, CORRUPCIO, Camps, Millets, Urdangarins, família reial...

Ara, el millor que han aconseguit no és viure com a reis a costa nostra, sinò que a sobre ens sentim culpables quan astillem unes molletes...

És molt gran.

Rafadalton

Fingolfin dijo...

Jsut a temps per apuntar-me al carro de RafaDalton.

Que gran l'apunt:

"Ara, el millor que han aconseguit no és viure com a reis a costa nostra, sinò que a sobre ens sentim culpables"

Clar indicatiu de la cangrena que patim, del nivell insostenible de lobotomitzacio.

Mira, us deixo un discurs de un tiu que potser vosaltres calumnieu, Julio Anguita. Oh sí, ese tipo comunista i tal. Doncs no es quedeu amb la puta etiqueta aquesta i aneu mes enlla perque el discurs que fa me la posa dura i te tanta puta rao que fa mal admetre-ho.

http://youtu.be/Kd0ZyrnVVAM

I per cert, sudeu del desencertat titol que porta el video. Jo, insisteixo, jo, l'hagues titulat "dolorosa y certera introspeccion".

PENELOPE dijo...

Despres del comment de Rafa me es imposible añadir nada, toda la razón

Anónimo dijo...

el que jo dic es que la nostra societat esta viciada per la degradacio moral a tots els nivells, del mes alt al mes baix.

el que roba o abusa es el llest. el que no ho fa es burruuuuu. La justificacio: ho fan tots/ho pago jo, per tant es meu, per tant em toca.

aquest clima moral es terreny fertil per la corrupcio. el que mes sap i pot, mes roba. i com que hi ha una majoria deshonesta, la tolerancia amb el gran corrupte es altissima.

pero tot aixo ho dono per sabut. ho ha dit tothom, i es retoric queixar-se de bancs, politics, i el poder economic en general.

Jo vaig a per la classe mitjana que ara es queixa de retallades i de com de dolents son els politics com a gestors, i que quan va ser el moment no van fer el que tocava, sino que es van aprofitar del sistema. Ara van de victimes i crec que son els mes cinics de tots.

General Fórceps dijo...

Hostia: un debat sobre el tema desde el pragmatisme i sense banderetes ni tal.

Mai n'havía vist cap.

Agraït.

Raimon dijo...

Gran post i gran rummi.

La gent que critica els polítics per corruptes no s'adona que aquests no són més que el reflex d'una societat encara més corrupta que els adoba.

I no parlo de la gran corrupció, que sempre ha existit i sempre existirà. Si no de la petita que diu el Rummi, la corrupció moral del listillo i de l'aprofitat que creu que té dret a tot pel simple fet d'haver nascut.

Critiqueu, critiqueu els polítics. Algun dia veureu que vosaltres (no els d'aquest blog) sou iguals o pitoirs.

Edu dijo...

yo en 14 años jamás he votado, una vez por estar sin dni durante años, otra por estar fuera....esto es precioso, y así seguiré hasta que me muera

PENELOPE dijo...

@Rummi @Raimon

Lo siento, no me sirve.
Se votan a unas personas porque se considera que son capaces de dirigir,salvaguardar,procurarnos bienestar. Pensamos que son superiores, que tienen de lo que carecemos los demás ( que para eso nos quedamos en casa,currando, sobreviviendo, o engañando o pasándonos de listos) al fin y al cabo se postulan para eso.

Y lo que nos encontramos es que son iguales al más bajo de los gañanes, sólo que estos últimos no engañan a nadie y evidentemente lo hacen a menor escala.

No guapos, si nos hemos de conformar con que "los padres de la patria" son un reflejo del resto de la sociedad y que por eso están exentos de cualquier responsabilidad,mejor lo dejamos correr.

No fotem.

PENELOPE dijo...

Y con esto quiero decir, que si no sale algo nuevo,gente que de verdad tenga valores, que se vuelva a esos románticos que fueron capaces de hacer verdaderos cambios, de echar hacia adelante, verdaderos líderes, esto es una mierda.

Anónimo dijo...

segons el que dius, els politics, que s'han educat en les nostres escoles, entre les nostres families, han vist la nostra tele, tenen amics com els nostres i tenen els nostres mateixos vicis, s'han d'abstreure de tot aixo i esdevenir uns essers moralment superiors a qui encomanem els nostres destins.

impossible. El pes de la cultura que impregna la nostra societat ens fa ser com som. tenim exactament els politics que mereixem pq som com som.

Nomes una quantitat de gent recta, honesta i responsable vers la societat, que assoleixi la massa critica suficient, podria canviar aquest pais. Aixo requereix d'una epifania massiva. Que de sobte molts s'adonin de que el cami actual ens porta a anar cada dia pitjor i que, enlloc de no donar el pas endavant per por d'estar sols, assumeixin que cal predicar amb cada puta accio.

Per desgracia crec que n'ha de passar una de grossa per que es doni aquest fenomen. Una mica com el que va passar amb el tema estatut i el canvi al catala del rai. Ens han d'inflar els collons fins a limits que no puguem suportar. de moment, molts encara estem comodes.

Anónimo dijo...

aquest post es un excel·lent detector d'evasors fiscals.

Espero que rajoy sapiga agrair-t'ho, forceps.

rummi

Ant. dijo...

@Anónimo, aquest és el problema. Que alguns (cada cop menys, per sort) encara esteu còmodes amb aquesta situació.
Què us han de fer per que s'inflin més els collons?
Jo cada cop que veig com em foten la ma a la butxaca per donar-li a un vago andalús que es passa el dia al bar inflant-se de 'finos' i 'pescaito frito' (aquí va estar bé en Duran), no es que se m'inflin els collons, es que m'explota el cervell. I a sobre, per rematar-ho, em diuen que sóc un insolidari i un egoista.
De veritat esteu còmodes amb un país que us fa això?
No m'estranya doncs que el país vagi com va amb gent tan conformista i sumisa.

PENELOPE dijo...

Rummi, si haguessis posat un dibuixet dels quatre genets de l'apocalisi t'hagués quedat millor xD

En serio, com diu l'Ant la gent comença a estar tipa ja, no cal esperar més desgràcies.

Em nego a creure que mereixem això, els que hi ha ara no serveixen, molt bé fotem-los fora,temim aquest poder

Tu dius que aquesta gent fa el que fa per què la resta de la societat fa el mateix, jo dic que és tot el contrari, que ells han de donar exemple, els primers

Henry The VIII dijo...

Per fi llegeixo quelcom de les properes eleccions que no sigui un cuento para no dormir.

Saluxacions!

La verdadera historia de la rivalidad Barça-Madrid

Seré conciso. H ay cientos de libros que cuentan esto en 400 páginas. Yo lo he hecho en dos, o sea que las gracias me tendríais que dar, ing...